Здравейте , използвайте Вход или Регистрация
Нямате добавени услуги

Често задавани въпроси

Какво представлява проектът "Ultra Office"?

 

www.ultraoffice.bg е предназначен за бизнес потребители. Основната му цел е да им предложи цялата гама от бизнес услуги, необходими за функционирането на бизнеса ви. И тези услуги са на ясна цена с ясни характеристики. И ясни правила за закупуване. Проектът ULTRA OFFICE се реализира от група компании, осъществяващи дейност в областта на предлагането на бизнес услуги. Дружествата, предлагащи счетоводни, правни, софтуерни и други услуги са обединени в предприятието Ултра Офис Клъстер ООД, което за подпомагане на своето развитие и идеи получи финансиране от ЕС по оперативна програма „Развитие на конкурентноспособността на българската икономика „ 2007-2013, по операция  „Подкрепа за развитието на клъстерите в България“.

 
За доставчици

 

1. Трябва ли да съм регистриран, за да стана доставчик в www.ultraoffice.bg?

 За да се присъедините към доставчиците в ultraoffice.bg е необходимо да попълните ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ. Администраторите на сайта ще разгледат Вашето предложение и ще се свържат с Вас до 5 работни дни.

 

2. Какво следва след като съм одобрен за доставчик в Ултра Офис?

 След като човек от екипа на сайта се свърже с Вас, за да уточните подробностите около офертата Ви, за Ваше удобство нашите администратори ще публикуват Вашата оферта в онлайн платформата. Вие ще получите достъп до сайта, като за целта ще Ви бъдат предоставени потребителско име и парола, с които ще можете да следите Вашите оферти.

 

3. Какво ще ми струва участието в сайта?

 Включването в сайта е абсолютно безплатно. До 01.01.2015г. всеки един новорегистриран доставчик е освободен от договорни отношения и комисионна. След посочената дата ще влезнат в сила Условията за ползване на платформата, като при отказ от страна на доставчика да сключи договорни отношения, администраторите на страницата ще изтрият предлаганите от него услуги. След 01.01.2015г. когато предлаган от Вас продукт бъде закупен, администраторът задържа процент от заплатената сума като комисионна.

4. Какво печели доставчика от участието си в сайта?

 Ние работим усърдно за да изградим и поддържаме уеб сайт с екип от доказани професионалисти. Ако вашето предприятие предлага услуги на бизнес предприятия, ние ще помогнем да достигнете до повече потенциални клиенти. Вашият продукт ще бъде продаван, оценяван и коментиран от неанонимни потребители. Ние ще се стараем вашият продукт да е видим за възможно повече потребители. И той ще е на челни позиции в Google при търсене на предлаганата от вас услуга. За целта ние работим върху Онлайн маркетингова стратегия, използваща SEO, SEM и др., PR кампании, включващи социални елементи, външна и вътрешна реклама и имиджови кампании. 

 

За потребители
 

1. Трябва ли да съм регистриран, за да направя поръчка?

За да си закупите продукт(услуга) от електронната платформа, Вие трябва да имате регистрация в сайта, която се състои от няколко бързи и лесни стъпки. За повече информация вижте ТУК.

 

2. Какви са начините на плащане?

Начините на плащане в ultraoffice.bg са два:

   * По банков път 

   * Чрез ePay

 

 3. Какво е необходимо, за да направя рекламация?

Contact-us

Сайтът предоставя гаранция за връщане на сумата при рекламация. Рекламация на услуга може да предявите до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата. Всички рекламации и забележки от доставчиците на Ултра Офис, може да изпратите на: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. . След като изпратите Вашето оплакване, човек от екипа ни ще се свърже с Вас възможно най-скоро.  

 

*Ако не сте открили Вашите въпроси тук, моля свържете се с нас -  ЗА КОНТАКТИ.  

                                                        

 

 

 

 

UltraOffice бюлетин

Абонирайте се за UltraOffice бюлетина и получавайте всички предложения на email'а си. Не предоставяме email'ите на трети лица/фирми и не разпращаме spam.

Log in or create an account